luni, 4 iulie 2011

Vreau sa aud: "sunt cu tine" !!!

De cate ori ai spus in ultimul timp :"sunt cu tine"?


De cate ori ti-ai dorit sa auzi: "da, sunt cu tine"?


De cate ori ai vrea sa auzi: "sunt cu tine....mereu"?





Azi, vreau sa aud asta. Am nevoie sa aud asta. Vreau sa simt asta...pentru ca daca as sti asta, lucrurile mi s-ar parea mult mai usoare, iar zilele ar trece de la sine fara prea multe intrebari...Din pacate, nu se intampla asa cum ne dorim si viata nu este mereu corecta cu noi...si n-auzim ceea ce ne dorim, asa ca traim fara sens...abia ne taram si avem o stare bolnavicioasa fara sa stie nimeni motivul pentru care am ajuns asa. Doar in sufletul tau sti ca daca ai auzi: "mi-e dor si sunt cu tine" ...ai putea sa zambesti, ai afla un raspuns la toate intrebarile tale, ai vedea un sens asupra a tot ce ti se intampla...


Azi, vreau sa stiu de ce lucrurile se intampla asa in viata. Vreau sa aflu sensul lucrurilor pe care nu le-am inteles niciodata. Vreau sa aud cuvinte frumoase. Vreau sa simt iar ca traiesc. Vreau sa fiu iar fericita. Vreau sa tremur de bucurie. Vreau sa strig cat ma tine gura: "Daaaaaaaaaaa, sunt fericita! Da, te iubesc !"

Niciun comentariu: