joi, 13 octombrie 2011

Lucruri care ma fac fericita !!!

Ieri, o prietena mi-a pus o intrebare foarte grea. M-am uitat pret de cateva momente la monitor si n-am stiut ce sa raspund. Am incercat sa-I dau un raspuns, dar nu am putut lega cateva cuvinte, incat sa am o fraza concludenta.
Aseara am adormit gandindu-ma la asta, iar dimineata inca nu aveam un raspuns la intrebarea: “ce lucruri te fac pe tine fericita?”
Ma tot gandesc si incerc sa-mi dau seama si nu stiu de unde sa incep si cu ce sa termin… Mi se pare greu si nefiresc, nu mi-am pus niciodata intrebarea asta desi cred ca majoritatea macar o data in viata ar trebui sa se gandeasca la acest aspect.
Ce anume ma face fericita, ce anume ma face sa ma simt vie, ce anume ma face sa ma dau dimineata jos din pat, desi in ultimul timp nu prea am avut motive? Ce anume??!?

- imi place sa ascult muzica cand merg singura pe strada
- imi place sa vorbesc cu mine, sa ma cert, sa ma revolt, sa-mi spun ce ma doare si sa inteleg de ce ma ranesc oamenii atunci cand o fac
- imi place sa conduc, da clar, asta e lucrul care imi place sa-l fac cel mai mult
- imi place sa ma uit ore in sir la filme cu sotul meu
- imi place sa merg singura prin magazine
- imi place sa ma dau cu rimel
- imi place sa beau cafea
- imi place sa stau cu mama mea
- imi place sa mananc, lucruri bune si delicioase
- imi place sa gatesc si sa inventez lucruri
- imi place sa scriu
- imi place sa mananc inghetata si prajitura cu ciocolata si nuci de la cofetaria din Crangasi
- imi place sa patinez
- imi place sa rad cu toata fiinta mea, cu gura pana la urechi
- imi place sa merg la teatru si la film
- imi place sa primesc flori, in special flori albe
- imi plac cativa oameni, oameni dragi de la care am invatat si invat lucruri utile
- imi place cand prietenii ma iau in brate pe neasteptate si imi spun ca le-a fost dor de mine
- imi place cum ma striga nepoata mea, Ioana, pe nume: MIHA!
- imi place cum imi spune sotul meu dimineata: “pisi, bei o cafea?”
- imi plac lucrurile simple care ma fac sa ma simt speciala
- imi place sa citesc lucruri despre orice
- imi plac pozele, cu oameni, cu peisaje, poze pline de amintiri
- imi place mirosul de cozonac, sarmale, portocale si brad de la mama de acasa dinainte de Craciun.

Niciun comentariu: