marți, 15 mai 2012

Maine...

Daca ar fi sa nu te mai vad de maine, as regreta doar ca nu ti-as mai vedea chipul ce-mi ofera atata liniste cand il privesc.
Daca maine ar fi ultima zi in care as putea sa-ti mai spun ceva, ti-as spune cat te-am/ te si te voi iubi si te-as face sa intelegi asta.
Daca maine mi-ai spune ca-ti pare rau pentru ce-ai trait alaturi de mine, te-as saruta atat de tare, incat nu ti-ar mai parea rau.
Daca maine nu ti-ai mai aduce aminte cum ma cheama, ti-as raspunde la orice nume cu care m-ai striga, stiind ca doar pe mine m-ai chema.
Daca maine te-as vedea plangand si n-as intelege de ce, te-as lua in brate si ti-as sterge fiecare lacrima si te-as face sa razi si m-as asigura ca nu vei mai plange niciodata.
Daca maine ai pleca, as regreta toata viata ca nu te-am oprit sau ca macar n-am incercat sa te opresc.
Daca maine m-ai intreba "de ce", ti-as raspunde simplu: pentru ca simt si pentru ca esti tu si nu mi-ar mai trebui alt motiv.
Daca de maine n-as mai fi eu...

Niciun comentariu: