joi, 27 martie 2008

Cine ne iubeste?

Stau si ma gandesc aiurea. Visele mele ce le aveam de pe la 14 ani se vor implini curand. Simt asta mai puternic ca oricand. Ce intelegeam atunci prin vise? Ce speram sa mi se ideplineasca? Ce speram ca vom trai? Ce speram ca va fi ATUNCI?
Visele mele mi le-au furat altii...nu s-au gandit deloc la mine si la sentimentele mele. Nu s-au gandit ca ma pot rani si ca s-ar putea sa ma si doara, s-au gandit doar sa le fie lor bine, sa fie fericiti, sa fie linistiti si sa profite de pe urma tuturor si a mea implicit atat cat se poate, ideal ar fi fost sa profite la maximum. Stiu, vorbesc aiurea si nimeni nu intelege...Ce rost are? Nimeni nu vrea sa stie si sa se implice in problemele cuiva, sunt doar vorbe-n vant astea. Fiecare isi vede interesul si nimic nu pare a fi mai important decat propria-i persoana. Cui ii pasa ?
Stiu cine ne iubeste...dar cui ii pasa? Eu asta vreau sa stiu...Stiu ca ma iubeste mama si ca ii place sa stea cu mine atat de mult, sa-i povestesc toate intamplarile mele de peste zi, stiu la fel de mult ca ma iubeste si tata si ca ii place sa ma certe ca sa inteleg ca se poate atinge perfectiunea...si nu ma pot supara pe el, stiu ca ma iubeste Bogdan, in felul lui, dar ma iubeste...., stiu ca ma iubeste Alexandra mai mult ca orice si ca ar face orice pt mine....asa cum as face si eu ptr ea, stiu ca ma iubeste Nicoleta pentru ca ne intelegem reciproc suferintele.... Dar in afara de ei, cui ii pasa?????? Pe cine intereseaza daca maine nu mai exist? Cui ii pasa daca eu nu mai respir? Cui??....

Niciun comentariu: