vineri, 28 martie 2008

De ce prietenii dispar in timp?

Ti-ai spus vreodata "am atat de multi prieteni" si totusi te-ai simtit singur? Ti-ai spus macar o data in viata..."am cei mai buni prieteni de pe pamant" si totusi te-ai simtit dezamagit de ei? Te-ai intrebat vreodata de ce prietenii si prieteniile dispar in timp? Ai reusit sa raspunzi la aceste intrebari?
Imi aduc aminte ca pe la 13 ani eram plecata intr-o tabara undeva prin tara si eram si cu prietena mea cea mai buna din vremea aceea, prietena pe care o cunosteam de la 2 ani. Ne spuneam tot in perioada aia si tineam foarte mult una la cealalta, dar faptul a facut ca in tabara sa ne certam. Nu-mi mai aduc aminte motivul, cert este ca profesoara cu care eram m-a vazut trista si m-a intrebat ce am. I-am detaliat faptul ca m-am certat cu prietena mea cea mai buna si ca ma durea sufletul atat de tare. Parca o aud si acum ce mi-a raspuns: "Mihaela, sa tii minte de la mine, prieteniile intotdeauna se vor deteriora in timp. Oamenii cresc, au alte prioritati, isi fac alti prieteni mai importanti si uita de cei apropiati. Poate acum nu intelegi dar cu siguranta in timp vei intelege asta." Imi aduc aminte ca si cum ar fi fost ieri. De fiecare data cand sunt dezamagita de un prieten imi aduc aminte de profesoara din tabara si totusi nu reusesc sa inteleg de ce. Asa am fost si eu? Asa am dezamagit si eu la randul meu? Asa ni se intampla tuturor?....

Un comentariu:

Anonim spunea...

miha,nu toata lumea se incadreaza in tiparul prea bine explicat de profa,dar cred ca 1 % din prietenii pe care ii intalnesti,in viata,nu te vor lasa sa te simti singura,daca ii lasi sa vada asta sau daca ceri ajutor.
Si mai cred ca ..prietenii adevarati,nu vor disparea in veci...veti imbatrani impreuna,va veti purta bastoanele prin parcuri impreuna..veti critica tineretul impreuna :p..
:)Capul sus,eu sunt acilea langa tine,scumpa d-soara!