miercuri, 2 aprilie 2008

One moment in life...

"Gandul meu e si acum undeva..."acolo".
Sunt convinsa ca nu poti intelege ceea simt eu pentru ca nu esti langa mine in fiecare zi, dar stiu ca intelegi ceea ce spun pentru ca ne asemanam in multe privinte asa cum bine stii, si desi esti in gandul meu aproape mereu nu-ti pot transmite toate trairile acestea ale mele.
M-am visat de cele mai multe ori alaturi de tine facand atatea lucruri impreuna, am visat ca tu esti cel pe care-l vreau, as fi vrut sa-ti dau motive sa ma iubesti, sa-ti dau motive sa ma inveseleti, sa radem impreuna, sa-ti fiu alaturi in momente grele, as fii vrut sa fii mandru ca eu "sunt", as fi vrut ca eu sa fiu motivul pt care tu sa zambesti in fiecare dimineata...mi-am imaginat multe lucruri, insa nici timpul si nici imaginatia nu-mi permit luxul de a ti le descrie...."
Cuvinte pe care nu toti le inteleg ...

Niciun comentariu: