luni, 7 septembrie 2009

De cate ori?

De cate ori ai spus: "azi m-am indragostit"?
De cate ori te-ai intrebat: "cat va dura de data asta"?
De cate ori ai zis: "this is the one"?
De cate ori ai tipat: "de ceeeeeeeee"?

Presupun ca de multe ori, te-ai intrebat lucrurile acestea si totusi inca mai crezi ca o sa fie bine. Inca mai vrei sa simti, acel inceput din fiecare relatie pe care o traiesti, si crezi ca langa persoana potrivita, il vei trai vesnic. De ce speri ca de fiecare data va fi altceva, de ce inca ai incredere in oameni si de ce inca mai crezi vorbele pe care ti le spune cel ce incearca sa te cucereasca?
Vreau sa cred ca am trecut de faza in care credeam tot ce aberau ei, vreau sa cred ca nu ma mai afecteaza toate cuvintele, toate dorintele, toate sperantele, vreau sa cred lucrul acesta si cred ca am inceput sa fac asta de ceva vreme.

Azi, nu mai cred in litere, cuvinte, propozitii si fraze, azi doar flirtez. Cu cine vreau, cand vreau, unde vreau si cu cine-mi place. Azi sunt eu, dar alta...nu mai cred in vorbe ;)

3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O zi frumoasa iti doresc!

M. spunea...

Multumesc asemenea!

SCHUMI spunea...

da....frumos spus si in acelasi timp parca l-ai scris pentru mine...offf....