joi, 3 septembrie 2009

Imbatranesc...



Da, se pare ca imbatranesc. Da, se pare ca au dreptate colegii mei cand imi spun ca termenul meu de garantie se apropie de expirare. Da, simt pe pielea mea ca am facut 27 de ani. Da, sunt intepenita de mijloc. Doamne cum suna, nu sunt vreo baba, si totusi nu ma pot misca:))


Si totusi, nu le invidiez pe cele mai tinere ca mine, pentru ca eu si celelalte femei trecute de varsta asta, stim ca de acum incolo avem cel mai mult de oferit. N-o sa ne comparam niciodata cu o pustoaica de 23 de ani, careia ii lipseste maturitatea. Noi suntem mult mai sigure pe noi, stim ce vrem, stim sa ne expunem si sa ne aratam sentimentele, stim sa flirtam cu barbati de 35 de ani, stim ca suntem mai dorite pentru ca suntem mai intelepte, stim sa fim femei apreciate.

Deci ca sa inchei, desi nu ma pot misca, desi nu voi putea face diverse lucruri azi, sclipirea nu-mi lipseste, altfel nu mi s-ar fi spus de dimineata "good morning sunshine" ;)

3 comentarii:

SCHUMI spunea...

Nu imbatranesti, devii mai inteleapta!

M. spunea...

adica mai "buna" :))))

SCHUMI spunea...

Ai prins ideea;)