vineri, 25 septembrie 2009

Preiau leapsa

Preiau leapsa.... dar se opreste la mine!
Ia se vedem ce imi iese mie:

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta? Motiveaza alegerea facuta! (Dar intr-un film? Dar intr-un cantec?)

Carte: am mai jucat un rol intr-o carte, nu mai vreau, mi-a ajuns....

Film: Sweet November, pentru Keanu Reeves, evident!!!!!

Cantec: "Esti ingerul meu"- Directia 5, just because....

2. Daca ai putea sa iti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi fost de gen opus?Erika/Cristian.

3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?

Grecia FOREVER!!!!!!!!!!!! acolo simt ca traiesc.

4. Care e visul cel mai neobisnuit pe care l-ai avut si ti-l amintesti?

Un mire si o mireasa. Mireasa foarte trista, aproape plangea, si toti invitatii incercau sa ii fereasca pe miri unul de celalalt. In final cei doi s-au vazut, el foarte entuziasmat, a luat-o in brate si o saruta, ea foarte trista, moarta! Jesus, groaznic....

5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal.

Aaaaa, e clar ce sunt: pisi :D. Sa stau toata ziua la caldurica, cineva sa ma mangaie, sa-mi dea de mancare, sa ma alinte si eu sa torc de placere si sa scot cateun "miauuuuuuu".

6. Daca ai putea trai in pielea altcuiva, pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Ar fi un barbat. Simplu...urasc barbatii:)))) si mi-as dori cel mai mult sa stiu ce gandesc, si nu atat de mult ce gandesc, cat modul si logica dupa care gandesc...:))

7.Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?

Eu blonda fiind, m-as gandi ca am fost aleasa dintr-un anume motiv de-am ramas singura pe lume, am o misiune de indeplinit. Ce-as face???? M-as uita la telefon....Daca vad "no messages"...atunci ma sperii....e grav.

....Mai departe sa nu preia leapsa asta nimeni :D

2 comentarii:

SCHUMI spunea...

foarte bine! prima care ai raspuns la leapsa...fata silitoare!

M. spunea...

eu sunt cuminte, doar ma stii...
stau acasica,ma culc devreme, nu merg in cluburi, nu beau alcool, nu fumez...sunt o dulceata...