luni, 23 noiembrie 2009

MAREAAAA, it is my first love, and it will be my last...

Sambata am fost la mare. Chiar daca era 21 Noiembrie si nu era vreme de plaja, mie mi-era dor de mare, asa ca l-am luat pe bubulinu' si pe prietenele mele si am plecat la mareeeeeeee. Cu acelasi entuziasm cu care merg si vara la mare, cu aceeasi nerabdare de a ma balaci cu picioarele in apa chiar daca e aproape iarna. N-am fost niciodata in perioada asta a anului la mare, trebuia s-o fac si pe asta, si recunosc ca a fost cea mai frumoasa zi ever din toate iesirile noastre spontane si fara bani.
Am avut o sedinta foto foarte lunga, ne-am bucurat de un soare puternic care ne-a facut sa aruncam gecile de pe noi si sa stam pe nisip ca vara. Foarte frumos la mare... Adica marea in sine, nu ceea ce o inconjoara. Am fost la fite in Mamaia, dar fitele nu-si au rostul decat vara, asa ca noi am fost "simplii si normali" iarna, chiar daca am fost pe plaja de la Iaki. Ne-am bucurat precum niste copii...cel putin eu asa m-am simtit. Am mancat la Scoica o saramura de crap si am baut clasicul Pepsi, si mi-a fost suficient...ca sa putem continua aventura spre Vadu. O locatie inca nedescoperita si exploatata de multi. Dana, desi nervii mei si ai Rebeccai au dat pe afara cand eram in campul acela...a fost superb, ai avut dreptate. Un loc salbatic, un loc linistit, un loc de care aveam nevoie. Buburuza noastra ne-a plimbat iar in locuri frumoase. Daca inca va e dor de mare, am in masina nisip suficient sa ne facem o plaja a noastra. Am adunat scoici si melci, am tipat, ne-am eliberat, am ras, surprinzator, nu ne-am certat...a fost sublim. "Bubu: dupa dealu' asta e marea! Noi: da, nu merge atat de tare sa nu intram direct in apa" ha ha. A fost fain la mare...Saptamana viitoare ne asteapta Brasovul....

Un comentariu:

Clara Petre spunea...

Cred ca dincolo de cea mai frumoasa zi am castigat ceva mai mult. Un loc real, palpabil pentru atunci cand simti ca ai ajuns la capatul puterilor si inchizi ochii si te gandesti la ceva minunat, ireal si despre care totusi stii ca e acolo.