vineri, 6 noiembrie 2009

Remember?

"Astazi imi aduc aminte de toate cuvintele pe care mi le-ai spus. Azi mi-a fugit iar gandul la tine, azi mi-e dor sa te vad, azi vreau sa uit ca te urasc, si azi, vreau sa-mi aduc aminte doar de zilele in care te iubeam. Azi te iert! Azi te iert pt toate noptile pe care nu le-am dormit din cauza ta, azi te iert pt toate minciunile pe care mi le-ai spus, azi te iubesc cum te iubeam in trecut. Esti iar al meu, nebunia mea. Nebunia si minunea mea esti tu! Mereu ai fost un vis, o speranta si o dorinta neimplinita. Mi-aduc aminte de toate lacrimile, mi-a aduc aminte de toate gandurile ce le-am strans atata timp amandoi, care parca abia asteptam sa ni le impartasim, mi-aduc aminte de sarutul tau, mi-aduc aminte de tine.
Cum am ajuns sa te urasc? Probabil la fel de usor cum te-am si iubit....ce nedreapta e viata asta. Iti aduci aminte cand plangeai ca nimeni nu te intelege si nu stiai ce se petrece cu tine? Mai stii??? Iubeai, era simplu, era ceva nou, era dorinta ta....visul tau. Mi-e dor de tine, mi-e dor de zilele acelea nebune, cand tipam, cand zbieram unul la celalalt si nimeni nu ne intelegea, ne certam si ne uram desi ne iubeam. Mi-e dor de aventurile si planurile noastre, cand te trezeai spunand ca "azi vin". Nu stiu cand a trecut timpul acela, cum s-au risipit toate vorbele nerostite.Cum am ajuns aici? Cum? Cand tot ce-am facut a fost sa te iubesc, cum, cand tot ce-am gandit a fost sa te urmez, cum?"

Niciun comentariu: