vineri, 21 august 2009

Astazi



Astazi m-am trezit destul de intoarsa. Nu ca n-as avea un car de motive, dar parca starea asta nu-mi mai trece. Simt ca am nevoie de o vacanta lungaaaa, daca nu definitiva. Mi-e dor sa stau la un frappe pe strazile din Salonic, mi-e dor sa stau pe sezlong la soare mancand bucatele de pepene galben rece, mi-e dor sa ascult ce vorbeste lumea si sa nu inteleg mare lucru, mi-e dor sa rad de taranii nostri cum se etaleaza ei pe plaja. Ieri tocmai a venit un coleg de la Geneva, si mi-a povestit ce-a facut in vacanta lui de 3 saptamani. M-a intors pe dos... mi-a povestit ca a fost vreo 3 zile si in Venetia si mi s-a facut dor si de Italia. Incredibila Venetia....cea mai faina destinatie pe care am vazut-o pana acum. Foarte romantica, era normal sa-mi placa...it's like me:) Si tot vorbesc despre vacante....despre calatorii, despre plecari in general. O prietena de-a mea vorbea aseara sa mergem la Vienna in octombrie, si noi ca fetele.... Oare am o problema cu calatoriile? Nu degeaba imi zice toata lumea ca Miha e pregatita mereu, cu bagajele la usa:)))) Saptamana viitoare se anunta un weekend la Bran, desi am fost de nenumarate ori, nu m-a plictisit deloc Branul. Mergem cu nasii nostri, nici nu vreau sa ma gandesc ce nebunie o sa fie...:D. Iar ne uita Dumnezeu la baut pana la 3 dimineata si la povesti despre "primii pasi intr-o casnicie":)))). Abia astept. Sunt pregatita! Asa cum am spus, sunt cu bagajele la usa, o parte sunt deja in portbagaj:))))))

Niciun comentariu: