joi, 6 august 2009

Walking Away...

Unde ne indreptam?
Mi-e foarte clar ca nu intr-un loc frumos, vesel, plin de oameni fericiti. Mi-e si mai clar ca lucrurile nu merg bine, pentru mine, pentru nimeni observ... Mi-e extraordinar de clar, ca trebuie sa plec, fara sa ma uit inapoi, fara sa ma intreb de ce trebuie s-o fac, fara sa ma gandesc la cum va fi.
Acesta este pasul pe care urmeaza sa-l fac.
Am fost dezamagita. Poate prea dezamagita, de toti cei pe care i-am considerat prieteni, de cei cu care lucrez, de cei care ma inconjoara si imi zambesc fals, de cei care-mi spun fara sa clipeasca ca ma iubesc, si ma mint, am fost dezamagita de tara asta.
Da, spun tare si raspicat, vreau sa plec, trebuie sa plec, ca sa nu-mi para rau mai tarziu ca am ramas.
Inca nu stiu unde, inca nu stiu cand, inca nu stiu in ce conditii, ceea ce stiu este ca acesta va fi NEXT STEP! :(

Un comentariu:

SCHUMI spunea...

Bafta! Sper ca nu sunt in grupa celor ce te-au dezamagit!
I love you , and i mean it!