luni, 24 august 2009

Marti

Hmmm, tocmai am ajuns la birou si mi-e foarte somn. Trebuie sa ies din starea asta. M-am intalnit cu Rebecca pe drum si am mers amandoua spre munca. Normal ca si astazi aveam amandoua chef sa ne oprim la o cafea, insa n-am facut-o, si acum suferim amandoua:))
Ne binedispunem intotdeauna cand ne oprim la cafea pe Magheru sau Dorobanti, dar azi nu. Am venit direct la office. Dumnezeu stie de ce, ca mi-e un somn de abia vad monitorul. Colegii ma evita, toti stiu asta, ca pana in jurul orei 11 nu sunt in stare de nimic. Ma uit la teancul de hartii pe care le am pe birou si nu stiu cu ce sa incep, telefonul e pe silent, nu vreau sa-l aud, doar radioul merge asa in surdina, insa ma streseaza reclamele tampite care sunt difuzate pe post, cred ca o sa-l inchid... Ma uit pe calendar, 25 August...Jesus, cand s-a dus si luna August.
Fix un an si 9 zile pana la nunta mea, daca stai sa te gandesti, spui ca mai e o gramada de vreme, dar cand o sa ne apucam de pregatiri intens, timpul o sa treaca mult mai repede. Abia astept.
Mi-aduc aminte de toate prostiile pe care le-am facut de-a lungul vietii, si zambesc. Pana in momentul acesta, am avut o viata frumoasa, deosebita si imprevizibila, si nu spun asta ca sa impresionez, ci chiar asa este. De acum bucuriile vietii or sa fie cu totul altele, o sa ne bucuram de un copil, o sa ne bucuram de fiecare concediu petrecut impreuna ca familie, o sa ne bucuram de fiecare cina luata impreuna, o sa ne intoarcem intotdeauna cu placere acasa la parintii nostri, o sa fie cu totul altfel de acum, dar suntem pregatiti, I feel it!:)

Niciun comentariu: